Monday, November 29, 2010

rintihanku......

salam......lamak dah aku x jenguk blog ku tok.....lamak juak dah x berceloteh d ctok.....

hmmm, aku menjalani hidup tok macam biasa.....bia pun macam2 jak yang aku tempuh kebelakangan tok......aku redha jak.....

namun, aku pun manusia biasa......kadang2, aku xtahan......marah jwak aku urang madah aku mcm2....tp aku diam jak......aku diam bukan beerti aku kalah, tapi aku xmok nak kelaie ngan urang yang pengecut macam ya bh.....

lamak dah aku idup, xpenah ku nak nganok urang sukati......salunya mesti bersebab.....p yalah, urg nktok byk palak batu jwak.....kta gk d pdh mcm2...ok, fine...aku diam.......sak ko nganok sorg cya....ada ku kesah????!!!!

dahlah untuk kali tok.....malas ku nak mdah mcm2 jwak.....lak timbul gk fitnah urg.....huhu.....xpa...Allah maha Adil....ritok urg polah jaik ngan kta, cgek hari, nya kan merasa jwak.....bukan nak madah sukati...p Tuhan kita telah berjanji.....

~WHAT'S GOES AROUND......WILL COMES AROUND!!!!~

No comments:

Post a Comment